Samstag, 14. März 2015

Rest Day und Task 2

Servus,

am Donnerstog wor wiederamol a Burja zu Besuch. Nordost Wind mit ca. 13m/s wor zvül für an taskable Tog. Flyable wors a niamma wal am Lijak LP a da Nord durchgegriffen hot. Also Alternative Triest oda Piran. Die Mehrheit hot sich für Piran entschieden. Don Raimondo hot uns eingepockt in sein Benz und ab gings.












Schen is do am Meer. Leider hom de Burschen kan Hunger ghobt und somit gabs ka Fischplottn fian Kärntner Buabn..... :-( dafür oba a lot of Unsinnigkeiten und Spass :-)

Task 2 

Sodala, Wettergott wor gestern mehr als gnädig. Schen blau da Himmel fost kane Wolken und wenig Nordwind. A bissl schon oba des is jo nit unbedingt schlecht fia an feinan Bart.


Am Startplatz Lijak angekommen erstmal wie gewohnt den Drachen aufgebaut und dann mit Schrecken festgestellt, dass sich die VG-Schnur im Trapezrohr verheddert hot. Mein Gott... Da Halter Tom hot des gmocht wos er am besten konn, den drochen ge"halten", also a richtiger Halter und i hob des entwirrt.... fongt jo schon guat on.... wie i fertig wor gabs a schon des Briefing fia die heutige Aufgabe: 77km, Exit Startzylinder und donn hin und her auf der Lijak-Seiten und a ins Flache ausse usw. Goal am Lijaker LP. Die Paras worn im Tal schon in der Stratosphäre also nix wie starten... es is donn a glei amol mit 3m/s auffegongan glei nochn Start. Bei 1800m bin i donn ins Tal zum Startzylinder und bin in ruhigster Thermik auf 2150m. Not that bad bei einer Talhöhe von 50m!



Um 1400 war Rennbeginn und i bin mit 1650m obgflogen. Der Pulk wor glab i auf 2000m..... anyway  mit moderatem Gas zur ersten Wende Richtung Nova Gorica, donn die 2. Wende Richtung Ajdovscina... a 4m/s Gerät mitgnomman und ka anderer zu sehen.... als i die Wende hatte wor mei Auffassung, dass i jetzt des Tal queren muass.... oba mei Compeo hot gezagt i soll noch Nova Gorica. Donn san mir die anderen entgegen gekommen... auf gleicher Höhe! im Vollgas modus und i bin ihnen entgegenkumman... do wor was faul im Staate Dänemark... hot sich mei teppates Compeo aufghängt bzw. WP angezagt, de i gor nit in der CompRoute drin ghobt hob.... des wors donn mit Competition... den an WP hob i gmocht zagts GPS an, i soll ins Headquarter Anja (22km) fliagn. Des war des Goal vom ersten Tag.... Die Ausdrücke die i do in der Luft in den Mund gnomman habe sind nicht leserfreundlich. Ich sehe von einer Publizierung daher ab.... :-(((((

I hob donn den Flug extended Richtung Vipava und bin donn neben dem HQ butterweich eineglondet bei Nordwind mit an murds Schleim. F...k!!!!!

Da Halter Tom (max. Alt 2500m!!!) hot sich im Spitzenpulk eingegrobn und is aussen glondet, die restlichen Austrianer alle im Goal. Congrats guys. Guat gmocht :-)

Results san noch nit veröffentlicht. Schau ma amol wos da heutige Tag bringt. Oba ans is sicher, spannend werds auf alle Fälle und wie beim Lotto is es a noch:  Olles is möglich ;-)

greez von der Front
thome


P.S.: Dem Ergebnis nach, hot do gor nix hinghaut mit mein GPS........ perfetto :-(

1 Kommentar:

Matze hat gesagt…

Piran, MeGUSTA.
Ich bin aber mehr der Izola Fan. (sommer) Ist nicht soo touristisch verdorben. Aber ihr seid ja jetzt nicht gerade während der Hochsaison einglaufen.