Sonntag, 27. Mai 2007

Schöckl No Limits - Staatsmeisterschaft im HG 2007

So, noch an Monat hob i meine Kräfte mobilisiert und werd a paar Zeilen zu meinem und auch Klaus Nössler's ersten Wettbewerb schreiben.

Am 28. April gings los, auf der A2 hob I mitn Klaus Kontakt aufgnomman, Treffpunkt wor die Raststation Kaiserwald. Da Klaus, noch nix gessn, samma Frühstücken gongan. Dass ma donn zspät san, hot der Fluglehrer gmant mocht nix. No jo... :-))

In St. Radegund onkumman san lauter Autos, mit Drochn drauf, umatumgfohrn. Mir zum Lambrecht (Bodenstation u. Clubhaus der Radegunder) u. schnöll des Nenngeld eingezahlt, a T-Shirt ausgsuacht u. die Waypoints aufespüln lossn. A bissl a Pflanzerei u. auf amol stellt sich der Task fia den heitign Tog aussa.
...217 km über 4 Wenden...
(LG hierbei an die 2 Lavanttaler Gleitschirmkampfpiloten)

No servas, die ersten drei Wenden warn schon a schena Flug gwesen, oba es san jo ongeblich die "Austrian Open" ;-)

Guat, auffe aufn Berg, a bissl a Stress is aufkommen, wie üblich -> zu spät
oba nix da, hot eh olles gepasst. Aufgebaut, Briefing u. das Gate wor eröffnet. Diesmal eine "Enter"-Variante mit folgenden Wegpunkten: Schöckl-Weiz-Aflenz-Trieben-Aflenz-Schöckl LP.



Beweisfoto



Start in die Welt der "Competition"


Da Klaus glei noch mir

Mir mitn Klaus relativ spät ausse, homms genau dawischt, 4 Minuten vor Startzeit samma in an Pulk von ca. 40 Drachen u. donn is schon losgongan. Die Spitze wor a glei amol weg u. donn hots ghassn rafn.

Den Klaus hob i den gonzn Flug nimma gsegen. Zwischen ersten u. zweiten Wegpunkt wor i donn a amol auf 1000 Meter, hobs oba noch dakrotzt.
In Aflenz is donn mit an 4 Meter Bort auffe auf dreizwa, donn is die Reise weitergongan Richtung Trieben.... In Tragöss bin i mit zwasiebn onkumman, hob von obn zwa Atos gsegen (Tim Grabowski u. Günter Legel) donn hots mi a obageblosen. Da Nord wor z'stork, auch für 50 andere Pilotn an dem Tog. Es hom lediglich zwa die Aufgabe gschofft. Da Klaus hots bis Aflenz gschofft, danoch oba den Flug a glei glöscht.... Start der Serie "Der Fluglehrer u. des Compeo" Teil 1.
Platzierung nach Tag 1: da Klaus nit gwertet u. I auf Platz 22


hmmm, wie werd i des schoffn mitn Compeo??? :-)))

TASK 2
Wieder Nord u. Startplatz die Nordrampn. Aufgabe heute: Schöckl - Punitz - Fehring - UL Flugplatz -> 113,5 km übers flache Burgenland....

Besuch homma a kriagt, da Wolf u. da Birni (liebe Grüße an dieser Stelle) hom gschaut, wos do so los is. Da Wolf hot a feste fotografiert, nochmals danke für den Link (Tip: mit an Klick auf die Überschrift seids dabei)

An dem Tog homma viel glernt - bei Rampenstart immer früh starten. De Worterei is ma gonz schen am Zaga gongan!! Egal.


Kurz vor Startzeit wor i auf zwadrei (Basis wor dreizwa) kumm i, in sozusagen: "Bad Air" mit minus 6 m/s is obegongan u. genau zum Startzeitpunkt war i auf Starthöhe!! I hob ma gedocht, so a Schaaaasss.... donn oba hob i an 6 Meter Bort ausgegroben u. wor in null komma nix auf Basis - Sudhöhe - und donn nix wie ob Richtung Burgenland, zu die "Gelbfüssler" (nähere Infos dazu bei Nössler Klaus).

Bei Kulm i´s ma durchn Kopf gongan, des mitn Flachland is gor nit so anfoch.... "What a big Glick", oba i hob noch amol Sudhöhe gmocht u. bin wieder aufn Track gwesen. Durch Graupelschauer u. voller Obschottung mit ca. 90 Km/h Air- u. 110 Km/h Groundspeed gen Osten. Moyes Litespeed S verpflichtet...

Über Gleis-, Loipersdorf u. anderen Ortschaften hot ma donn schen longsom den Ost gmerkt. Der wor ollerdings zw. 20 bis 30 Km/h stork. Irgendwonn merkt ma jo, da Teifl, jetzan werds eng, oba wenn ma donn a paar Atos u. Turmlose überholt, tuats an nit gonz so weh :-))))

All in all is mir guat gongan on den Tog. Bei die Flex hots kana ins Ziel gschofft. I bin vierter gwurden. Somit hob i on dem Tog fost olles vaputzt u. vablosn, wos Rong und Nomen hot (bitte nit ernst nehman *gg*). The "flying sheriff" Robert Reisinger hot gwunnan, lediglich 2 Km weiter als i. Juhuu des taugt miiiiii!!!
Da Klaus is on dem Tog 41ster gwurdn.

TASK 3
wor a kurze Aufgabe. Hot schon fost so ausgschaut, als ob der Tag gecancelt wird. Nachn Briefing gings weiter mit Teil 2 aus der Serie "Der Fluglehrer u. des Compeo". Da Klaus wor gestern noch so auf fliagn, dass er des Vario glei die gonze Nocht eingscholten glossn hot..... mit an Bregenzer hot er oba donn noch a bissl Soft einepumpn kennan.
Aufgrund der ziemlich tiafn Basis, nur achtzehnhundert, wors a bissl schwieriger. Da Klaus hot richtig taktiert u. is nit ins Obgschottete einegflogn. Mi hots noch 22 Kilometer obagsaugt, da Klaus is noch 32 km londn gongan.
On dem Tag san 14 Flex ins Ziel, bei die Starren hots kana zur ersten Wende gschofft..

Summary
Es wor echt Klass, des amol zu erleben. Do merkt ma amol, es gibt noch viel, viel zu lernen. Platzierungen sehen so aus:

1. Cataldi Elio (Moyes)
2. Weissenberger Tom (Moyes)
3. Reisinger Robert (Moyes)
.
.
.
16. Fraissl Thomas (Moyes)
.
.
.
.
43. Nössler Klaus (Moyes)


Alles nachzulesen auf der Seite Black Attack (siehe Link). Robert Reisinger hat auf seiner Homepage auch a paar Zeilen geschrieben.

Happy Landings

thome

P.s.: Vom 1. bis 3. Juni fohr i ausse zu de OÖ Meisterschaften aufn Feuerkogel. Wer will mitfahren??

Dienstag, 8. Mai 2007

Lippekogel

Am 13. April samma mitn Mothe noch da Orbeit fliagn gongan, ja genau nach der Arbeit :-))

Ziel unseres heutigen Abenteuers woar, da Ostwind, da Lippekogel.

Um 16 Uhr 45 am Berg (1000m) onkumman wor noch nix zum segn vom wind. Nochn Aufbaun homma berotn, I hob lauthals den "Wonderwind" gruafn, samma zu dem Konsens kumman vurher noch aufs Gipfelkreiz aufe. Des wor a guate Idee, denn nochan is er kumman da "Wonderwind", oba ziemlich wenig. Egal. I mi fertig gmocht (18 Uhr) und ausse und ward nicht mehr unter Startplatzhöhe gesehen......

Da Leime is a viertelstund später noch, kurz drauf homma donn a Meeting in da Luft ghobt.
I glei voole auf Streckn gongan, dabei die CTR Klagenfurt verletzt (I hoff Sie is schon wieder wohlauf) und original 14 km obgedruckt.... ;-))
Da Mathias hot gsoart wos da UP hergeben hot...

Noch 2 Stund sprich sunset samma eingetrudelt in die Kleewiesn. Rasch abgebaut und donn zum Lesjak in Klein St. Veit auf a Londinger.... de schmecken echt am besten, speziell noch an Arbeits-Flug-Tag!!!

ciao belli
suchanek

Sonntag, 6. Mai 2007

.... 111 km am Ostermontag ....

sorry fia di verspätung oba in da letzten zeit wor is so schreibfaul. hol oba olles noch :-))

Nochdem da Mothe u. da Arthur schon am Ostersunntag aufe san hob i ma gedocht i foa mit da teamchefin noch. Olles vapockt (inkl. originaler Osterjausn) und ab auf die Emberger Olm. Auf Höhe Villach läutet des Telefon meldet sich da Klaus. Er is a aufn weg auffe mitn Daniel, Tiefi u. Walter. Heee perfekt, die Unterkärntner greifen on.

Am Startplatz ankomman hob i ma gedocht des gibts nit, die Steirer a do. Da Howy u. da Herbie hom a den weg auffi gfundn.

Schon ziemlich viel los gwesen oba zwischen de vielen drochen hob i noch an plotz gfundn..... zerst noch a bissl mitn Ertl Sepp gequatscht, übrigens lg noch Oberkärntn, donn eifrigst aufgebaut und so uma ans als erster der Gang gstartet.

Den Bart gschwind zentriert und auffe auf zwafünf und donn weiter zur Anna Schutzhittn obn kehrt euch und wieder ob, Tol gequert direkt zum Reisskofel und donn weiter zum Weissensee. Hot guat getragen, da Litespeed fegt durch die Luft wie a ansa, bin i glei mit "Rüggewind" weiter Richtung Dobratsch. A bissl vurher hob i donn mit 4 Segelflieger im Bort gekurbelt bin donn oba Richtung Goldeck weiter.
Durtn noch amol Basis und donn weiter zum Landeplotz noch Greifenburg. Auf dem Weg durthin hob i des erste mal an von uns getroffen, da Daniel Rossi wors, brav.

Kurz vur da Londung hob i a noch an leichtgelben UP Speed ausmochen kennan. Des konn nur da Mothe sein.... eh klor... is zwaraholb Stund gflogen und nur so zur gaude umme aufn Reisskofel und 3000m hot er a gsegen...Congratulations von meiner Seite. A jo er hot danoch gmant, jetzan mecht er bold amol den 4er vurne segen... wüüülda hund ;-)

Donn den Moyes schen einegsetzt auf die Landewiesen und donn "hatte ich fertig".



Flighttime: 3h 46min u. lt. MaxPunkte Auswertung 111 km flaches Dreieck. Endlich die Marke geknackt hob i ma gedocht und im Onschluss mit da Teamchefin a Wiener mit Pompfe "obegschnolzn, du heast du". Des is olladings nit empfehlenswert beim Campingplatz..... i sog nur ans: "da Mohoritsch in Griffen lebe hoch, hoch, hoch"

So da des wors

bis bold

T. Suchanek